Teken van leven - Reisverslag uit Québec, Canada van Milou - WaarBenJij.nu Teken van leven - Reisverslag uit Québec, Canada van Milou - WaarBenJij.nu

Teken van leven

Blijf op de hoogte en volg Milou

03 Mei 2016 | Canada, Québec

Hi!
Sorry voor de lange radiostilte, maar ik ben nog altijd boven water! Het was afgelopen tijd nogal druk. Na mn laatste tentamen vloog ik op vrijdagochtend naar New York voor vijf daagjes in the Big Apple. Daarna een paar daagjes thuis in Waterloo, die vooral in het teken stonden van 'de laatste keer'. Op donderdag door naar Ottawa met familie, heel gezellig en veel gezien. Op zondagavond kwamen we terug, en de volgende ochtend moest ik mn kamer verlaten. Na een korte check van de manager was alles is orde en was ik officieel homeless.
Maar het plan was om twee dagen langer in Waterloo te blijven, voordat we woensdag met twee meiden naar Toronto vertrokken voor het begin van de roadtrip! Nu zijn we in ons appartement in Quebec, een heerlijk huisje waar we drie dagen zitten.
Ik weet het, dit is een hele korte en bondige update maar ik heb zo enorm veel gezien, gereisd en geproefd dat ik het niet eventjes allemaal kan opschrijven. Het waren een fantastische en ongelofelijk leuke paar weken en het leukste is dat we nog een kleine week hebben voordat de roadtrip weer eindigt in 'onze' stad Toronto. Ik kijk er helemaal niet naar uit om terug te gaan maar geniet tot die tijd van alles hier! Nu weten jullie dat ik in ieder geval veilig, happy en in orde ben. Thuis zal ik een uitgebreider verslagje schrijven met alle honderden foto's die ik nog uit moet zoeken! Tot die tijd leven uit een rugzak en twee tassen; )

Tot snel!

  • 04 Mei 2016 - 08:56

    Carla Senders:

    Ha Milou,

    Geniet nog maar lekker!!!

    Liefs Carla

  • 05 Mei 2016 - 10:19

    Grumpy Bear:

    Hi there, still going strong! keep up and enjoy!! Happy to hear things are right. See you soon.

  • 07 Mei 2016 - 00:16

    Petri Van Kuyck:

    Ha Milou,
    Fijn te lezen dat je zo enthousiast bent en dat je zo kunt genieten van dit bijzonder avontuur van jou in Canada!
    Nog een paar gezellige daagjes gewenst! Geniet er nog eventjes van en tot gauw ' back in Holland ' :-)
    gr. Petri.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 4715

Voorgaande reizen:

02 Januari 2016 - 10 Mei 2016

Mijn exchange

Landen bezocht: